FacebookTwitterПідписатися на RSS

Медіаграмотність у школі.

/Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-30-877.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-30-193.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-29-926.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-29-559.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-29-415.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-29-265.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-29-106.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-28-668.jpg /Files/photogallery/изображение_viber_2022-02-17_18-24-28-504.jpg

Сучасних школярів називають людьми нового покоління - digital native - "цифрові аборигени". Вони не уявляють життя без комп'ютера, інтернету, пошукових систем, мережевих спільнот, блогів, форумів, чатів... Дітям, і це зрозуміло, хочеться спілкування. Яким воно повинно бути? Жаргонізми, неформальні елементи лексики приваблюють сучасну молодь. А у віртуальному світі відсутня цензура, знімаються заборони і обмеження морально-етичного і соціального планів. Завдання дорослих, а в першу чергу школи, полягає в тому, щоб допомогти учням якомога раніше навчитися усвідомлювати необхідність оцінки рівня безпеки інформації, розпізнавати корисну (пізнавальний контент, навчальні ресурси, бази даних, наукові відкриття), нейтральну (розважальний контент) і сформувати вміння уникати негативного впливу медіатехнологій, маніпуляцій, фейків. У рамках Всеукраїнського уроку медіаграмотності в Марківській гімназії 17 лютого були проведені виховні години, які сприяли розвитку медіакомпетентностей здобувачів освіти. Через вправи та ігри діти вчилися створювати нікнейми, обирати та перевіряти інформацію, аргументувати свої думки…

Усвідомлюючи серйозність викликів сучасності, вчителі гімназії активно шукають шляхи формування медіа грамотності своїх вихованців.

Кiлькiсть переглядiв: 44